EBK)F1gK
Λένε ότι οι περισσότεροι άνδρες δεν δίνουν σημασία στα γυναικεία εσώρουχα. Πιθανόν να συμβαίνει, αναμφισβήτητα πρόκειται περί λάθους. Διότι πάντα αυτά δίνουν τον τόνο, στήνουν το σκηνικό, ρίχνουν αυτή τη μικρή σπίθα που χρειάζεται. Πράγματα γνωστά όλα αυτά στους κλασικιστές και τις κλασικίστριες των εσωρούχων, οι οποίοι είδαν με εξαιρετικό ενδιαφέρον τη νέα συλλογή των Agent Provocateur για τον φετινό Άγιο Βαλεντίνο.
Σίγουρα, αν κάτι μάς έχει λείψει αυτό το διάστημα της πανδημίας είναι η ευκολία με την οποία μπορούσαμε να κανονίσουμε ένα ταξίδι-αστραπή, αυτά τα ρομαντικά (ή και λιγότερο ρομαντικά, ανάλογα με τα γούστα του καθενός) Σαββατοκύριακα. Η νέα συλλογή των Agent Provocateur εμπνέεται από αυτό το αίσθημα απόλυτης ελευθερίας που νιώθεις όταν οδηγείς στην άδεια εθνική. Αυτή την αίσθηση απελευθέρωσης ήθελε αναδείξουν και τα νέα κομμάτια της συλλογής που ξεχωρίζουν για τα παιχνιδιάρικα prints και, φυσικά, τις ροζ και κόκκινες αποχρώσεις.
«Θέλαμε να το τονίσουμε την αίσθηση της απόδρασης, του ρομαντισμού, αλλά κυρίως να δώσουμε και ένα fun χαρακτήρα», δήλωσε η Creative Director του brand, Sarah Shotton. «Η νέα συλλογή θέλει να συνδυάσει την επιπολαιότητα με τη χλιδή, να διεγείρει την επαναστατική μας φύση μέσα από πολυτελή υφάσματα και υλικά», συμπλήρωσε.
Στην καμπάνια, την οποία ανέλαβε η διάσημη φωτογράφος Rosaline Shahnavaz, τα μοντέλα της Agent Provocateur αφηγούνται το δική τους roadtrip περιπέτεια με ένα μαύρο vintage cabrio με τη χαρακτηριστική πινακίδα “Ki55 Me”. Η λαγνεία και ο ερωτισμός γεννιούνται από το αναπάντεχο, από το απρόοπτο, από την ελευθερία της απόδρασης, η οποία αφορά κάθε γυναίκα και κάθε τύπο σώματος. Τα μοντέλα είναι κυριαρχικά και αυτεξούσια. Έχουν επίγνωση του ερωτισμού τους και δεν διστάζουν να τον εμπλουτίσουν με εικόνες που σε πρώτη ανάγνωση έρχονται σε αντίθεση μαζί του. Το road trip τους ωστόσο δεν θα ήταν απελευθερωτικό αν δεν αγκάλιαζαν αυτές ακριβώς τις αντιφάσεις.
Περισσότερα από τη συλλογή θα δεις στην gallery που ακολουθεί:
Δειτε τις photo