Πέντε τρόποι για να παραμείνεις fit τώρα που είναι κλειστά τα γυμναστήρια

at 2:55 μμ
59
Πέντε τρόποι για να παραμείνεις fit τώρα που είναι κλειστά τα γυμναστήρια

Μέχρι να ανοίξουν και πάλι τα γυμναστήρια, πρέπει να βρούμε έναν τρόπο για να παραμείνουμε σε φόρμα.

Το lockdown συνεχίζεται και μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων. Μπορεί αρκετά μέτρα να έχουν χαλαρώσει, όμως, τα γυμναστήρια θα παραμείνουν κλειστά για αρκετό καιρό ακόμα και, εμείς, πρέπει να προσέξουμε και να παραμείνουμε fit όλο αυτό το χρονικό διάστημα. Μέχρι να μπορέσουμε να πάμε και πάλι να γυμναστούμε στο γυμναστήριο!

Μπορεί οι περισσότεροι στο σπίτι να μην έχουμε τον κατάλληλο εξοπλισμό και να μη θέλεις να χαλάσεις λεφτά για τον αποκτήσεις, όμως, υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να παραμείνεις υγιής και fit μέσα στην καραντίνα.

1. Τρέξε ή πήγαινε για περπάτημα

Ανάλογα με το τι θέλεις να πετύχεις μπορείς να επιλέξεις και την καταλληλότερη λύση για σένα!

Μπορεί να είναι ένα από τα πράγματα που κάνεις έτσι και αλλιώς μέσα στην καραντίνα, αλλά δε βάζεις στόχους. Απλά πας για ένα περπάτημα ή για ένα τρέξιμο και γυρνάς σπίτι. Πρέπει να το κάνεις πιο προγραμματισμένα και να βάζεις στόχους. Σε αυτό μπορεί να σε βοηθήσει και το κινητό σου μετρώντας βήματα, θερμίδες ή την απόσταση που διανύεις.

2. Ποιος είπε ότι χρειάζεσαι βάρη για να χτίσεις μυϊκή μάζα

Μπορεί να πιστεύεις ότι τα βάρη είναι αυτά που θα σε βοηθήσουν να χτίσεις μυϊκή μάζα και να φτιάξεις το σώμα που ονειρεύεσαι. Όμως, υπάρχουν αρκετές ασκήσεις που χρησιμοποιούν το βάρος του σώματός σου και σε βοηθούν να πετύχεις ακριβώς αυτό που θέλεις.

Τέτοιες ασκήσεις μπορείς να βρεις μέσα από το YouTube και διάφορες πλατφόρμες για γυμναστική στο σπίτι που έχουν αρχίσει και εμφανίζονται τελευταία.

3. Δες τι προσφέρει το γυμναστήριό σου μέσα σε αυτό το δεύτερο lockdown

Αρκετά είναι τα γυμναστήρια που κάνουν διαδικτυακά μαθήματα μέσω zoom ή μέσω άλλων εφαρμογών. Πολλά από αυτά είναι δωρεάν για όσους είχαν εγγραφή στο γυμναστήριο αυτό, ενώ, κάποια μπορεί να έχουν ένα μικρό αντίτιμο.

Γιατί, όμως, να κάθεσαι όλη μέρα σε έναν καναπέ και να μην ασκηθείς λίγο;

4. Δοκίμασε να κάνεις ένα challenge

Ανάλογα με το τι θέλεις να πετύχεις μπορείς να βάλεις ένα challenge στον εαυτό σου. Στο διαδίκτυο θα βρεις διάφορα challenges που θα στοχεύουν ακριβώς την περιοχή που θέλεις να ενδυναμώσεις και μπορείς να ακολουθήσεις.

5. Πρόσεχε τη διατροφή σου

Σε όλους αρέσουν τα μελομακάρονα. Μάλιστα, είναι ένα από τα γλυκά που θα θέλαμε να κυκλοφορούσαν όλο τον χρόνο.

Όμως, μέσα στο lockdown και με το τόσο λίγο που κινείσαι όλη μέρα, καλό θα ήταν να τα αποφύγεις όσο γίνεται. Εννοείται πώς θα φας και κουραμπιέδες και μελομακάρονα και βασιλόπιτα, αλλά με μέτρο.

Επίσης, μπορείς να ακολουθήσεις ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής για να αντισταθμίσεις όλα αυτά τα γλυκά που θέλεις να καταναλώσεις.


ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΧΟΛΙΩΝ

MORE STORIES

Πηγή

Σχετικά

Back to top