Ο ερωτισμός ξαναβρίσκει τη θέση του στον κόσμο της μόδας

at 1:44 μμ
75
Ο ερωτισμός ξαναβρίσκει τη θέση του στον κόσμο της μόδας

Τα τελευταία χρόνια, τα brands μόδας έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους για να μείνουν μακριά από τον κάπως σκοτεινό ερωτισμό της δεκαετίας του 1990. Δεν έχουμε ξεχάσει τις σεξουαλικές πόζες, τα υπονοούμενα βιασμού και τον ρισκαδόρικων αισθητικών των τότε creative directors. Όπως και να έχει, πέραν των ορίων της κοινωνίας, που έχουν αλλάξει, τα brands θα είχαν να αντιμετωπίσουν και τις νομικές κυρώσεις που πάνε πακέτο με οτιδήποτε ρισκάρει να φανεί πως γκλαμουροποιεί τη βία ή την κουλτούρα των ναρκωτικών.

Το τελευταίο διάστημα, τα πράγματα δείχνουν να έχουν αλλάξει κατά πολύ. Η μόδα δεν αποφεύγει τον συσχετισμό της με τον έρωτα και το σεξ και ένα κύμα καμπανιών luxury brands, αλλά και ανεξάρτητων σχεδιαστών αρχίζουν να ποντάρουν στο γνωστό, κλασικό «το σεξ πουλάει». Στον ερωτισμό που επιλέγουν να εντάξουν στις καμπάνιες τους, πρωταγωνιστεί το πρίσμα της Gen Z, της γενιάς στην οποία κατά πολύ πλέον βασίζονται οι πωλήσεις.

Ήδη αυτή τη χρονιά, brands όπως Diesel, Jacquemus, Paco Rabanne και Dolce & Gabbana βάζουν στο κέντρο του φακού ζευγάρια σε τρυφερές στιγμές ή ακόμα και σε παθιασμένα φιλιά. Συνεχίζει να υπάρχει, ωστόσο, μια ειδοποιός διαφορά με τις καμπάνιες του παρελθόντος: η συμπεριληπτικότητα έχει την τελευταία κουβέντα. Ο Simon Porte Jacquemus για την τελευταία του συλλογή με τίτλο “L’AMOUR” (από το όνομα της συλλογής του για την άνοιξη 2021) επέλεξε gay και straight ζευγάρια, σε έθνικ backrounds να εκφράζουν με σώμα και βλέμμα τον έρωτα. Ακόμα και brands όπως Paco Rabanne (με το Build Love) και Dolce & Gabbana (με την καμπάνια για τον Άγιο Βαλεντίνο) έβαλαν το στοίχημα του έρωτα στο τραπέζι, επιλέγοντας μοντέλα διαφορετικών ηλικιών, σεξουαλικότητας και ταυτότητας να γιορτάσουν την αγάπη.

Γιατί αποφάσισε η μόδα να κάνει focus στον ερωτισμό;

Πιθανότατα πρόκειται για να το ιδανικό κενό, που έχει δημιουργήσει η πανδημία. Τον τελευταίο χρόνο, ο έρωτας, το σεξ και ο αισθησιασμός έχουν δεχτεί ένα τεράστιο πλήγμα, με την ανάγκη για άγγιγμα να ενυπάρχει μέσα σε όλους μας, καταναλωτές της μόδας και μη.

Η μόδα ανέκαθεν όφειλε να είναι λίγα βήματα μπροστά από την εποχή της. Οι καταστάσεις που βιώνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο, φαίνεται να της έδωσαν το βήμα να ξεμπερδέψει με τις κλισέ απεικονίσεις του ερωτισμού και δώσει μια τεράστια γροθιά στα ετεροφυλοφιλικά ιδανικά και να βάλει για τα καλά στον κόσμο της τα νέα στάνταρ που αφορούν τις σχέσεις, τον έρωτα και το σεξ. Και για να πούμε την αλήθεια, ήταν καιρός.

Πηγή

Σχετικά

Back to top