Η ερμηνεύτρια Βιβή Βουτσελά μας παρουσιάζει το νέο single με τίτλο «Σεβιλλιάνες» από τον πρώτο της προσωπικό δίσκο με τίτλο «Καρδιοκλέφτρα».
Το τραγούδι «Σεβιλλιάνες» ανήκει στην πρώιμη μεταπολεμική περίοδο και συνδέει τα υπόλοιπα ρεμπέτικα και σμυρνέικα τραγούδια του album με τη σημερινή εποχή.
Η επιλογή του συγκεκριμένου τραγουδιού όπως και των υπολοίπων που εμπεριέχει ο δίσκος, έγιναν τόσο από την ερμηνεύτρια, όσο και από τον Παναγιώτη Κουνάδη, ο οποίος ήταν από την αρχή του δισκογραφικού εγχειρήματος, δίπλα στους συντελεστές και βοήθησε με σημαντικές συμβουλές και προτάσεις. Ο Κυριάκος Γκουβέντας υπογράφει τις ενορχηστρώσεις και την καλλιτεχνική επιμέλεια της παραγωγής.
Ο Παναγιώτης Κουνάδης γράφει σχετικά με τις «Σεβιλλιάνες» και την περίοδο που γράφτηκαν:
«Η λειτουργία της μεταξικής λογοκρισίας από το 1937, οδήγησε τους δημιουργούς του ελληνικού τραγουδιού να αναζητήσουν θεματικές που αναφέρονται σε μακρινές χώρες, ταξίδια και από εκεί προερχόμενες κοπέλες.
Ήδη ο Τσιτσάνης, πριν τον πόλεμο, αναζητά την “Μάγισσα της Αραπιάς”, τα ανύπαρκτα “Ακρογιάλια της Παραγουάης” που θα μπορούσε να τα αντικαταστήσει με την Ουρουγουάη, που έχει θάλασσες. Ο Περιστέρης με τον Μάτσα και ο Τούντας γράφουν τα τρία τραγούδια με ηρωίδα την Κάρμεν. Μετά τον πόλεμο ξεκινά ένας καταιγισμός με τις “Σεβιλλιάνες”, το “Ένα τραγούδι απ τα Αλγέρι”, για να ακολουθήσουν πολλά ονόματα ξενικής προέλευσης τη δεκαετία του πενήντα (Μαντουβάλα, Ζιγκουάλα κλπ), ενώ παραμένει πάντα σε ισχύ η μεγάλη επιτυχία του Ρουμπάνη το 1927, η Μισιρλού, η κοπέλα από την Αίγυπτο, με χιλιάδες επανεκτελέσεις».
Λίγα λόγια για τη Βιβή Βουτσελά
Τα πρώτα ακούσματά της διαμορφώθηκαν από την παιδικά της ηλικία ,καθώς στο οικογενειακό της περιβάλλον υπήρχαν καλλίφωνα μέλη και ιδιαίτερη αγάπη για το δημοτικό τραγούδι .Παράλληλα με την έναρξη των Πανεπιστημιακών Σπουδών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ξεκινά την ενασχόληση της με το τραγούδι και το χορό. Στη συνέχεια έρχεται στην Αθήνα όπου συνεχίζει τις σπουδές της στη βυζαντινή Μουσική και το Κλασσικό τραγούδι. Παράλληλα ξεκινά συνεργασία με σχήματα και γνωστούς τραγουδιστές. ρεμπέτικης και παραδοσιακής μουσικής, με κυρίαρχη την πολύχρονη συνεργασία της με το μουσικό σχήμα “Δήθεν, με το οποίο, στο κοινό τους βιογραφικό έχουν σημειώσει πολύ σημαντικές συνεργασίες σε συναυλίες, μουσικές σκηνές και θέατρα. ενώ έχουν ηχογραφήσει το δίσκο ‘Γλυκείας Αυγής Αντάμωμα” σε παραγωγή της Legend Music, στην οποία συμμετείχαν γνωστοί τραγουδιστές του ρεμπέτικου και δημοτικού πάλκου. Έχει συνεργαστεί όλα αυτά τα χρόνια σε μουσικές βραδιές, γλέντια και παραστάσεις με το Θέατρο Δόρας Στράτου, την Ένωση Σμυρναίων, το Μουσείο Μπενάκη, την Ένωση Μικρασιατών Λαμίας, το Σύλλογο Μικρασιατών Θήβας, το Σύλλογο Μικρασιατών Πτολεμαΐδας, το Σύλλογο Μικρασιατών Πιερίας, την Ομοσπονδία Προσφυγικών Σωματείων Ελλάδος, τον Πολιτιστικό Σύλλογο Νέας Περάμου, το Λαογραφικό Συγκρότημα Μεγάρων, την Ένωση Βουρλιωτών Ελλάδος, το Σύλλογο Μικρασιατών Αιγάλεω “Νέες Κυδωνίες, το Μικρασιατικό Σύλλογο Καισαριανής, την Ένωση Μικρασιατών Νέας Ερυθραίας, το ΚΕΜΜΕ της Νέας Ερυθραίας, το Σύλλογο Σμυρναίων Μικρασιατών Νέας Ιωνίας καθώς και σε μουσικές σκηνές στην Ευρώπη. Παράλληλα με τις παραστάσεις τα τελευταία πέντε χρόνια διευθύνει χορωδίες και διδάσκει παραδοσιακό τραγούδι. Κορυφαία έως τώρα στιγμή στο κομμάτι διδασκαλίας χορωδιών, είναι η πρόσκληση από την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας να πλαισιώσει με Χορωδία και ορχήστρα, συναυλία προς τιμήν του Σίμωνα Καρά, στην ιδιαίτερη του πατρίδα, τον Αύγουστο του 2016. Έχει ασχοληθεί με το κομμάτι της μουσικής καταγραφής στη Βόρεια Εύβοια, χωρίς ακόμη ωστόσο, να έχει παρουσιαστεί δημοσίως η εργασία αυτή. Παράλληλα έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Παραδοσιακού Πολυφωνικού Ηπειρώτικου τραγουδιού, σεμινάρια κινησιολογίας, σεμινάρια κλασικής οθωμανικής μουσικής κλπ. Έχει χαρακτηρισθεί – όχι τυχαία – η αντιπροσωπευτικότερη Σμυρναίικη φωνή της νεότερης γενιάς.