Στέφανος Τσιτσιπάς – Μαρία Σάκκαρη: Οι χρυσοί αθλητές που “έβαλαν” την Ελλάδα στην ελίτ του τένις

at 2 Οκτωβρίου, 2021
476

Για μία ακόμη φορά, το ελληνικό κοινό, έστρεψε το βλέμμα του στον αγωνιστικό χώρο του τένις και θαυμάζει τους δύο Έλληνες αθλητές, Στέφανο Τσιτσιπά και Μαρία Σάκκαρη, βλέποντας τους να ξεπερνούν με σχετική ευκολία τα εμπόδια των αντιπάλων τους και να προκρίνονται στα ημιτελικά της γαλλικής διοργάνωσης, Roland Garros.

Η παράλληλη παρουσία των δύο Ελλήνων στην ελίτ του παγκόσμιου τένις, αποτελεί ένα πολύ σπουδαίο και ιστορικό γεγονός για τ’ αθλητικά δρώμενα, κάτι που παραδέχτηκε και σε δήλωση της η ίδια η Σάκκαρη λέγοντας πως αδυνατούσε να το συνειδητοποιήσει. Δες όλα όσα δεν ήξερες για τα δύο “χρυσά” παιδιά του τένις που δίνουν καθημερινά μάχη για να κατακτήσουν την κορυφή!

Πηγή

Σχετικά

Μανούσος Μανουσάκης: Συγκλονίζει η σύζυγος του πριν την κηδεία – «Ανανεώσαμε το ραντεβού μας και με έστησε, μετά από τόσα χρόνια»

23 Νοεμβρίου, 2024
Λίγες ώρες πριν το τελευταίο «αντίο» στον εμβληματικό σκηνοθέτη Μανούσο Μανουσάκη, η σύζυγός του Μαρία Μανουσάκη μίλησε στην εκπομπή «Καλημέρα…
Back to top