5 συνήθειες που θα σε κάνουν πρωινό τύπο

at 8:12 μμ
4
5 συνήθειες που θα σε κάνουν πρωινό τύπο


Αν ψάχνεις τρόπους για να γίνεις κι εσύ πρωινός τύπος, τότε συνέχισε να διαβάζεις…

Πολλοί άνθρωποι είναι βραδινοί τύποι, δηλαδή προτιμούν να κάνουν διάφορες δουλειές το βράδυ, όπως για παράδειγμα να διαβάζουν ή να βγάζουν λίγη παραπάνω δουλειά. Υπάρχουν όμως πολλά πλεονεκτήματα για να γίνεις πρωινός τύπος, και για να το πετύχεις αυτό αρκεί να γνωρίζεις μερικά έξυπνα tips.

Άλλωστε το πρωινό ξύπνημα, ειδικά για όποιον και όποια δεν είναι πρωινός τύπος, είναι δύσκολη κατάσταση. Ωστόσο, μην ανησυχείς καθόλου, γιατί όπου υπάρχουν προβλήματα, υπάρχουν και τρόποι για να τα λύσεις.

1. Τι ώρα κοιμάσαι το βράδυ;

Αν θέλεις να γίνεις ένας πρωινός τύπος, τότε πρέπει να κοιμάσαι νωρίς το βράδυ ακόμη και αν χρειαστεί να κοιμηθείς από το απόγευμα. Αυτό θα σε βοηθήσει να θέσεις σε λειτουργία το μηχανισμό του σώματος σου, ώστε να μπει σε μια άλλη διαδικασία. Θα σου πάρει λίγες μέρες να συνηθίσεις αλλά μην ανησυχείς γιατί θα γίνει.

2. Οι πρωινές συνήθειες

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Όσο άσχημο και να είναι το πρωινό ξύπνημα (και στην αρχή θα είναι άσχημο και δύσκολο), το πρωινό θα σού δώσει την απαραίτητη ενέργεια για να ξυπνήσεις και να αδράξεις την ημέρα. Επιπλέον, ένα τέλειο πρωινό μπορεί να αποτελέσει και κίνητρο για εσένα, ώστε να ξυπνήσεις το πρωί και να… φας! Ακόμη, θα ενεργοποιήσει το μεταβολισμό σου και φυσικά θα βάλει σε “τάξη” τη διατροφή σου, αφού ένα πλήρες πρωινό θα σού επιτρέψει να πεινάσεις τις σωστές ώρες.

3. Κάνε ένα ντους

Ειδικά στην αρχή το πιθανότερο είναι πως μόλις ξυπνήσεις το πρωί θα θέλεις να… ξανακοιμηθείς! Ωστόσο, αυτό δεν πρέπει να συμβεί γιατί θα γκρεμίσεις τον κόπο σου να ξυπνήσεις. Εκτός αυτού μετά θα είναι ακόμη πιο δύσκολο να ξυπνήσεις. Επομένως, θα ήταν καλό να κάνει ντους το πρωί και αν μπορείς μάλιστα, θα ήταν καλό να κάνεις κρύο ή χλιαρό ντους. Άλλωστε είναι τελείως διαφορετικό να πλένεις απλά το πρόσωπο σου και τελείως διαφορετικό να κάνεις ολόκληρος μπάνιο. Δοκίμασέ το και θα δεις διαφορά!

4. Τέρμα με το scroll

Πόσες φορές είπες απόψε θα κοιμηθώ νωρίς και “έλιωσες” στο scroll; Μάλλον αρκετές φορές! Γι’ αυτό το λόγο συνιστούμε να αφήσεις το κινητό από τα χέρια σου πολύ πριν πέσεις για ύπνο, ώστε μόλις νυστάξεις να αφεθείς απερίσπαστα στα χέρια του Μορφέα.

5. Τσάι, τσάι και πάλι τσάι

Μπορεί να νομίζεις πως ο καφές είναι ο απόλυτος σωτήρας, αλλά το πράσινο τσάι είναι αυτό που θα σου δώσει ό,τι χρειάζεσαι για να γίνει το πρωινό σου καλύτερο! Πιες λίγο πράσινο τσάι, βάλε και λίγο λεμόνι και θα δεις τα αποτελέσματα, καθώς θα σού χαρίσει αποτοξίνωση και ενέργεια μαζί. Ωστόσο, είναι σημαντικό να προσθέσεις το τσάι και στη βραδινή σου ρουτίνα. Δοκίμασε να πιεις χαμομήλι το βράδυ λίγο πριν κοιμηθείς και θα δεις πως θα αρχίσεις να κοιμάσαι πιο γ΄ρηγορα και φυσικά πιο ποιοτικά.

 

Πηγή

Σχετικά

Back to top