Πώς έρχονται τα καλύτερα αποτελέσματα στα μισά της εξεταστικής

at 2:47 μμ
9
Πώς έρχονται τα καλύτερα αποτελέσματα στα μισά της εξεταστικής

Η συγκέντρωση και η ψυχραιμία που χρειάζεσαι για να κλείσει ομαλά ένα κεφάλαιο απαιτητικών εξετάσεων, δεν είναι ούτε το πιο εύκολο, αλλά ούτε και το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο. Εμείς βρήκαμε τον τρόπο για να γίνει λίγο πιο ευχάριστο το διάβασμα και να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα!

Η εξεταστική είναι η πιο αγχωτική περίοδος που περνάμε ως φοιτητές και είμαστε κάθετοι σ’ αυτό. Όποιος λέει το αντίθετο, τον καλούμε με χαρά να έρθει στη θέση μας και να προσπαθήσει να βγάλει μία ύλη 400 σελίδων σε δύο εβδομάδες. You’re more than welcome, που λέγαμε και στο χωριό μας!

Πίσω στα δικά μας όμως.

Ο Φλεβάρης έκανε ποδαρικό στις ζωές μας, τα μαθήματα της εξεταστικής όσο πάνε και λιγοστεύουν, αλλά το διάβασμα και η ύλη παραμένουν ίδια και απαράλλαχτα. Γιατί μπορεί να έχεις ήδη δώσει 3 – 4 ή και παραπάνω μαθήματα, ωστόσο, σου μένουν άλλα τόσα για να τελειώσει η εξεταστική και στόχος είναι να βγάλεις όλη την ύλη, να κάνεις σωστή επανάληψη και παράλληλα να μπορέσεις να ξεσκάσεις και λίγο από την πίεση των ημερών.

Εμείς, ένα έχουμε να σου πούμε: Έκανες μεγάλη προσπάθεια και έδειξες αξιοθαύμαστη υπομονή και σε αυτή την εξεταστική, η οποία φτάνει αργά και σταθερά προς το τέλος της. Ε, δε θα τα παρατήσεις τώρα ένα βήμα πριν το τέλος. Όπως λέει κι η γνωστή θυμοσοφία, φάγαμε τον γάιδαρο, στην ουρά θα κολλήσουμε;

Θα έχεις παρατηρήσει άλλωστε ότι το άγχος ήταν πολύ πιο έντονο τις πρώτες δέκα μέρες της εξεταστικής, ενώ όσο περισσότερο επενδύεις σε σωστό διάβασμα και καλή επανάληψη, τόσο πιο άνετος είσαι πριν την ημέρα της εξέτασης.

Οφείλουμε να παραδεχτούμε, βέβαια, ότι αυτό δεν ισχύει για όλους, γιατί το άγχος είναι μία ύπουλη ψυχολογική αντίδραση του οργανισμού μπροστά σε απαιτητικές καταστάσεις, όπως η εξεταστική. Επομένως, όσο πιο σωστά αντιμετωπίσεις την κατάσταση, τόσο καλύτερο θα είναι και το αποτέλεσμα που θα δεις σε επίπεδο συγκέντρωσης και απόδοσης στο διάβασμα, αλλά και στους βαθμούς του εξαμήνου.

Γεννάται, λοιπόν, το ερώτημα: Πώς θα διαχειριστείς το στρες στα μέσα της εξεταστικής ώστε να παραμείνεις συγκεντρωμένος στο διάβασμα και να έχεις το βέλτιστο αποτέλεσμα;

Πάμε να δούμε!

Πρόγραμμα μελέτης

Αν αισθάνεσαι ότι ο χρόνος σε πιέζει και το άγχος μπλοκάρει τη συγκέντρωσή σου, τότε ίσως πρέπει να εστιάσεις σε ένα πρόγραμμα μελέτης που να βολεύει αποκλειστικά εσένα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται: Μη συγκρίνεις τον εαυτό σου με τους άλλους, γιατί ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο να διαχειρίζεται τον χρόνο και το άγχος του. Για παράδειγμα, ένα μάθημα μπορεί να χρειαστεί 3 ώρες διάβασμα την ημέρα για σένα, ενώ για κάποιον άλλον 5 ώρες ή 1 ώρα ανάλογα με το πόση προσοχή έδωσε στην παρακολούθησή του κατά τη διάρκεια ολόκληρου του εξαμήνου.

Δημιούργησε, λοιπόν, ένα χρονοδιάγραμμα και έχε το σαν μπούσουλα. Έτσι, θα ξέρεις ποιο μάθημα πρέπει να διαβάσεις τη Δευτέρα, την Τρίτη, την Τετάρτη ή την Παρασκευή και δε θα αγχώνεσαι χωρίς λόγο. Φυσικά, αν σου λείπουν σημαντικές σημειώσεις από το μάθημα, απευθύνεσαι στους συμφοιτητές-συμμάχους σου και τις ενσωματώνεις στο διάβασμά σου.

Μικρά και τακτικά διαλείμματα

Πολλοί φοιτητές ανάμεσά μας θεωρούν ότι, αν διαβάζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ, θα πετύχουν τον στόχο τους πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Στην πραγματικότητα, όμως, ένα διάλειμμα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Άλλωστε, είναι λογικό νομίζεις να διαβάζεις επί οκτώ ώρες συνεχόμενα; Μετά από λίγο, φτάνεις σε ένα σημείο όπου πιάνεις τον εαυτό σου να σκέφτεται άσχετα πράγματα και η συγκέντρωσή σου έχει συνδεθεί με Κάιρο. Αποσυντονισμός λέγεται και είναι απόλυτα φυσιολογικό. Κάνε, λοιπόν, μικρά και τακτικά διαλείμματα, ώστε να παίρνεις τον χρόνο σου, να αφομοιώνεις όσα διάβασες και να ξεκουράζεται λίγο και το μυαλό σου. Δεν είναι τυχαίο που μέχρι και στο σχολείο είχαμε 45λεπτα μαθήματα και μετά χτυπούσε το κουδούνι για διάλειμμα. Ανέμελες εποχές -θυμάσαι;

“Τεστάκια” στον εαυτό σου για να βγει η ύλη

Σκέψου το απλά: Τι μπορεί να σε προετοιμάσει καλύτερα για τη μέρα της εξέτασης από τις ερωτήσεις που εσύ ο ίδιος κάνεις στον εαυτό σου; Είτε προφορική είτε γραπτή είναι η εξέταση που έχεις να δώσεις, το να κάνεις σύντομες ερωτήσεις στον εαυτό σου σχετικά με το μάθημα που διαβάζεις, μπορεί να σε προετοιμάσει με τον καλύτερο τρόπο! Απαντάς, λοιπόν, σε μικρά τεστ που επιμελήθηκες ο ίδιος, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, και είναι σα να κάνεις μικρές επαναλήψεις πάνω στην ύλη του μαθήματος, πράγμα που θα σε βοηθήσει να δεις τι έχεις καταλάβει και πού υστερείς. Σε αυτό που υστερείς, θα δώσεις και τη μεγαλύτερη προσοχή στη συνέχεια.

Μάλιστα, για να μη σε πιάνει πανικός τη μέρα της εξέτασης, σκέψου ότι το BrainUP StressDOWN, εκτός του ότι εγγυάται τη βελτίωση της συγκέντρωσης και της μνήμης σου όσο διαβάζεις, σου δίνει επίσης τη δυνατότητα να ενισχύσεις την απόδοσή σου όταν λειτουργείς υπό πίεση, όπως την ημέρα της εξέτασης, όπου το άγχος φτάνει σε ένα-κάποιο peak.

Όπως αποδεικνύουν κλινικές μελέτες, ένα επιστημονικά βελτιστοποιημένο συμπλήρωμα διατροφής, όπως το BrainUP StressDOWN, μπορεί να εγγυηθεί τη βελτίωση της απόδοσής σου σε μία απαιτητική συνθήκη όπως η εξεταστική, δεδομένου ότι στοχεύει στη βέλτιστη λειτουργία του εγκεφάλου και καταπολεμά τον νούμερο 1 παράγοντα που την επηρεάζει, δηλαδή το άγχος.

Ο τρόπος που προσεγγίζεις το διάβασμα λέει πολλά

Όλοι μας κάναμε κάποια στιγμή το λάθος να αντιμετωπίσουμε το διάβασμα ως αγγαρεία ή αναγκαίο κακό. Η αλήθεια είναι πως όταν σπουδάζεις σε ένα Πανεπιστήμιο, το διάβασμα δεν είναι ακριβώς υποχρεωτικό, αλλά είναι σίγουρα απαραίτητο. Αν, λοιπόν, το αντιμετωπίζεις εξαρχής σαν αγγαρεία, τότε χάνεις την εμπειρία της παραγωγικής μελέτης και του ενδιαφέροντος του αντικειμένου και είναι λίγο κρίμα, δεν είναι;

Σκέψου πόσο πιο ωφέλιμο θα ήταν για σένα τον ίδιο, αντί να αναγκάζεις τον εαυτό σου να διαβάσει, αντιθέτως να τον εμπνεύσεις να διαβάσει.

Πώς θα γίνει αυτό;

Σε πρώτη φάση, ίσως είναι καλό να υπενθυμίζεις διαρκώς στον εαυτό σου όλα αυτά που θες να πετύχεις και βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Επίσης, μην ξεχνάς να σου δίνεις credits για όσα έχεις ήδη καταφέρει και να ξεχωρίζεις τον εαυτό σου για τις ικανότητες, το δημιουργικό πείσμα και τη συνέπεια που έχει δείξει σε ανάλογες απαιτητικές εμπειρίες στο παρελθόν! Πόσες φορές έχεις συγχαρεί έναν φίλο για την προσπάθεια ή την επιτυχία του σε μία εξέταση, σε μία προφορική παρουσίαση στη σχόλη ή σε μία επαγγελματική συνέντευξη; Πολλές. Ακριβώς το ίδιο οφείλεις να κάνεις και για τον εαυτό σου, έτσι δεν είναι;

Τέλος, για να ανακουφιστείς από το άγχος και να μη χάσεις τη συγκέντρωσή σου λίγες μέρες πριν τελειώσει η εξεταστική, δοκίμασε να boostάρεις την απόδοσή σου με το φυσικό συμπλήρωμα διατροφής, BrainUP StressDOWΝ, που έχει σχεδιαστεί για να δίνει στον εγκέφαλο όλα τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του.

Η μοναδική σύνθεση του προϊόντος υποστηρίζει την εγκεφαλική λειτουργία και την απόδοση, ενισχύοντας τη διαμόρφωση της μνήμης σου και την ανάκτηση των πληροφοριών, ενώ παράλληλα αυξάνει την ικανότητα σκέψης και διευκολύνει την επίλυση των προβλημάτων.

Δώσε μία ευκαιρία στον ύπνο σου

Δε θα σου πούμε “τέρμα τα ξενύχτια”, γιατί ξέρουμε καλά τι σημαίνει να είναι Σάββατο, να έχεις εξαντληθεί από το διάβασμα όλης της εβδομάδας και να θες να “καείς” μέχρι τις 05:00 το πρωί στο Netflix. Έχεις δικαίωμα άλλωστε να “υπερβάλλεις” μία-δύο μέρες μέσα στην εβδομάδα σε ό,τι αφορά τον ύπνο και να το πας μέχρι τέρμα. Να θυμάσαι, όμως, ότι άλλο δύο μέρες την εβδομάδα και άλλο τέσσερις ή πέντε μέρες ξενύχτι και σερί διάβασμα.

Αν, για παράδειγμα, θες να είσαι power τη Δευτέρα γιατί δίνεις μάθημα την Τρίτη ή την Τετάρτη, τότε προγραμμάτισε το ξενύχτι σου για την Παρασκευή και το Σάββατο και προσπάθησε να διαβάσεις έστω δύο ώρες το απόγευμα της Κυριακής. Δοκίμασε να κοιμηθείς σχετικά νωρίς την Κυριακή ώστε να ξεκουραστείς σωστά και να ξεκινήσεις την εβδομάδα σου με καθαρό μυαλό.

Α! Πριν κοιμηθείς, άφησε λίγο το μυαλό και το σώμα σου να χαλαρώσουν και μην εκθέσεις για ακόμη μια φορά τα μάτια σου μπροστά στην οθόνη.

Ο καλός και ποιοτικός ύπνος, τουλάχιστον ένα 8ωρο, θα κάνει τον εγκέφαλό σου να δουλέψει καλύτερα και άρα να συγκρατήσει περισσότερες πληροφορίες όταν διαβάζεις.

Εξυπακούεται ότι θα σε κάνει και πιο παραγωγικό, αφού όσο πιο νωρίς κοιμάσαι, τόσο πιο νωρίς ξυπνάς. Θα έχεις όλη την ημέρα μπροστά σου και ποιος σε πιάνει μετά!

Τα καλύτερα αποτελέσματα έρχονται στα μισά της εξεταστικής: Εμείς βρήκαμε τον τρόπο, εσύ τα πετυχαίνεις!

Όπως είδαμε και παραπάνω, η συγκέντρωση και η ψυχραιμία που χρειάζονται για να κλείσει ομαλά ένα κεφάλαιο απαιτητικών εξετάσεων, δεν είναι ούτε το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου, ούτε όμως και το πιο δύσκολο. Αρκεί να αντιμετωπίσεις το διάβασμα με σχετική όρεξη, να βάλεις ένα μικρό πρόγραμμα και να δώσεις λίγο ακόμα “γκάζι” ώστε να τα πας άψογα και στα μαθήματα που απομένουν μέχρι το τέλος της εξεταστικής.

Η απάντηση στο πώς να διαχειριστείς το πιεσμένο πρόγραμμα των ημερών χωρίς να χάσεις την ηρεμία σου και χωρίς να σε καταβάλει το άγχος, βρίσκεται στη διπλή δράση του BrainUP StressDOWN.

Διότι, παρότι έχει αποδειχθεί ότι ορισμένα επίπεδα άγχους μας βοηθούν να λειτουργούμε παραγωγικά, όταν το στρες γίνεται έντονο επειδή πλησιάζει η μέρα της εξέτασης, μπορεί να επηρεαστεί η μνήμη, η συγκέντρωση, η σκέψη– ακόμα και η διάθεσή μας. Στο αυξημένο άγχος οφείλεται πολύ συχνά το γεγονός ότι, παρότι έχεις καλύψει όλη την ύλη του μαθήματος και είσαι πανέτοιμος να δώσεις εξετάσεις, σε πιάνει μία απροσδιόριστη δυσφορία και σκέφτεσαι ακόμα και να τα παρατήσεις στη μέση της εξεταστικής.

Με το BrainUP StressDOWN αυτή η δυσφορία είναι παρελθόν.

Σε αντίθεση με τα περισσότερα ανταγωνιστικά προϊόντα που προέρχονται απλώς από την ανάμειξη βοτάνων, το BrainUP StressDOWN βασίζεται στην επιστήμη, αφού αναπτύχθηκε, δοκιμάστηκε και, φυσικά, αποδείχθηκε ότι συμβάλλει στην καταπολέμηση του άγχους, η οποία συνδέεται στενά με την υγεία του εγκεφάλου.

Στην αντιμετώπιση του άγχους, οι ελεγχόμενες κλινικές δοκιμές με το BrainUP StressDOWN έχουν αποδείξει τη δράση του στην απόκριση του οργανισμού τόσο στο περιστασιακό όσο και στο χρόνιο στρες, καταγράφοντας χαμηλότερα επίπεδα της ορμόνης του στρες -της κορτιζόλης– κάτω από ψυχολογικά και κοινωνικά απαιτητικές συνθήκες.

Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στον πολύτιμο συνδυασμό της φωσφατιδυλοσερίνης (PS) με το φωσφατιδικό οξύ (PA), τα οποία έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν τα επίπεδα της κορτιζόλης, ενισχύουν την απόδοση και την ηρεμία υπό πίεση και ανακουφίζουν από το οξύ άγχος.

Η φωσφατιδυλοσερίνη (ή αλλιώς phospatidyl serine) είναι απαραίτητη για τη λειτουργία της κυτταρικής μεμβράνης και εμφανίζεται σε υψηλότερη συγκέντρωση στον εγκέφαλο, επομένως είναι εξαιρετικά ουσιώδης για την υγιή εγκεφαλική λειτουργία και, άρα, για τη βελτίωση της απόδοσης όταν προσπαθείς να διαβάσεις υπό πίεση.

Συγκεκριμένα, η φωσφατιδυλοσερίνη αυξάνει την ρευστότητα των κυτταρικών μεμβρανών, προλαμβάνοντας την καταστροφή τους, με αποτέλεσμα να διευκολύνεται η επικοινωνία μεταξύ των εγκεφαλικών κυττάρων και να επιτελούνται πιο σωστά οι λειτουργίες της κυτταρικής μεμβράνης που περιβάλλει τα νευρικά και εγκεφαλικά μας κύτταρα.

Δημοσιευμένες κλινικές μελέτες έχουν καταγράψει ότι η ημερήσια πρόσληψή του, όχι μόνο βοηθάει στην όξυνση του νου, αλλά βοηθάει και στην ψυχολογική ανάταση. Η απορρόφησή του είναι ταχεία, όπως και η δράση του, πράγμα που σημαίνει ότι, μέσα στην πιεστική περίοδο της εξεταστικής, ακόμα και την ίδια μέρα της εξέτασης, το BrainUP StressDOWN φροντίζει για τη διαύγεια του πνεύματος και τη συγκέντρωση, καταπολεμώντας το περιττό άγχος.

Το BrainUP StressDOWN διατίθεται σε κουτί των 30, το οποίο περιέχει 2 καρτέλες των 15 καψακίων μαλακής ζελατίνης και κυκλοφορεί σε φυσικά και ηλεκτρονικά φαρμακεία από τη Leriva Pharma.

Επειδή, λοιπόν, η εξεταστική έχει μπει στην τελική της ευθεία, καλό είναι να θυμάσαι τρία βασικά πράγματα: Πρώτον, μην ξεχνάς να επιβραβεύεις τον εαυτό σου για όλη την προσπάθεια που έχει καταβάλει μέχρι σήμερα. Κάντου μία αγκαλιά και πες του κι ένα “μπράβο” για την υπομονή και την επιμονή που έδειξε περνώντας όλες εκείνες τις ώρες σκυμμένος πάνω από βιβλία και τετράδια. Ήταν ώρες παραγωγικές και δύσκολες. Τέλος, μην ξεχνάς ότι, στα μισά της εξεταστικής έρχονται τα καλύτερα αποτελέσματα, αφού με τη δική σου πειθαρχία και με το BrainUP StressDOWN στο πλευρό σου, δεν έχεις να φοβηθείς απολύτως τίποτα!

Πηγή

Σχετικά

Back to top