Η underground σκηνή πάντα θα γοητεύει. Αυτό το γνωρίζουν τα μεγάλα brands και δε χάνουν την ευκαιρία να το «εκμεταλλεύονται», προσφέροντας στο κοινό αυτό που πραγματικά επιζητεί.
Τελευταίο παράδειγμα η συνεργασία της Adidas με τη μάρκα NOAH, με αποτέλεσμα δύο νέες εκδοχές του κλασικού μοντέλου Gazelle. «Νομίζω ότι η σιλουέτα είναι ελκυστική σε τόσες πολλές ομάδες ανθρώπων λόγω της απλότητας της. Τα Gazelle επιτρέπουν στους ανθρώπους να τα φορούν με διάφορους τρόπους και αντλούν στοιχεία από την προσωπικότητα τους. Πιστεύαμε ότι θα ήταν διασκεδαστικό να προσπαθήσουμε να αποτυπώσουμε το πνεύμα των Gazelle με prints. Η ιδέα ήταν να επιλέξoυμε prints που, όπως και τα ίδια τα Gazelle, θα μπορούσαν να αψηφήσουν κάθε είδους ορισμό. Νιώσαμε ότι το camo και το animal θα το έκαναν αυτό», ανέφερε ο founder της NOAH, Brendon Babenzien.
Τα δύο sneakers αποτελούν μέρος της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020 και αποτίουν φόρο τιμής στο δημοφιλές παπούτσι που σάρωνε τις δεκαετίες του ’80 και ’90 στη Νέα Υόρκη. Η τιμή τους θα είναι στα 160 δολάρια και αναμένεται να κυκλοφορήσουν στις 3 Δεκεμβρίου.
Δειτε τις photo