5 τρόποι για να καταπολεμήσεις το άγχος μέσα στο lockdown

at 5:25 μμ
80
5 τρόποι για να καταπολεμήσεις το άγχος μέσα στο lockdown

Το άγχος και η πίεση που αισθάνεσαι στο νέο lockdown μπορεί να είναι στο τέρμα, όμως, πρέπει να βρεις τρόπους για να το διαχειριστείς και να το καταπολεμήσεις.

Το δεύτερο lockdown έχει τεθεί σε ισχύ εδώ και μία εβδομάδα και πολλοί είναι αυτοί που αρχίζουν να δυσκολεύονται αρκετά με τον εγκλεισμό μέσα στο σπίτι. Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο να μένεις 24ωρες το 24ωρο μέσα στο σπίτι. Πρέπει, όμως, να μάθουμε να διαχειριζόμαστε αυτό το άγχος και να περάσουμε όμορφα μέσα στο σπίτι μας.

Οι άνθρωποι εξ ορισμού είμαστε κοινωνικά όντα και θέλουμε αυτή την έξοδο του Σαββάτου, τον καφέ της Κυριακής, το οικογενειακό τραπέζι και όλες εκείνες δραστηριότητες που μας φέρνουν σε επαφή με άλλους ανθρώπους. Μπορεί, τώρα, να μην τα έχουμε όλα αυτά, όμως, σύντομα θα τα βρούμε και πάλι.

Εμείς σου έχουμε συγκεντρώσει μερικούς εύκολους τρόπους για να μπορέσεις να διαχειριστής το άγχος και την κακή ψυχολογική διάθεση του εγκλεισμού!

1. Μετονόμασε το “έχω κολλήσει στο σπίτι” σε “επιτέλους έχω χρόνο για τον εαυτό μου και το σπίτι”

Μία πιο θετική οπτική στα πράγματα μπορεί να παίξει μεγάλο ρόλο και στη διαχείριση του άγχους σου. Η τηλε-εργασία, καθώς και η τηλεκπαίδευση μπορούν στο να σε βοηθήσουν στο να επικεντρωθείς σε πράγματα που είχες αναβάλει για αρκετό καιρό, να κάνεις εργασίες που δεν είχες χρόνο πριν.

Ακόμα και αν είσαι λιγότερο παραγωγικός την περίοδο αυτή, σκέψου ότι και το να κάνεις ένα μόνο αρκετά παραγωγικό πράγμα την ημέρα είναι κάτι σημαντικό. Μόνο η θετική σκέψη και η θετική οπτική γωνία θα σε βοηθήσει να νιώσεις πολύ καλύτερα.

2. Προσπάθησε να ακολουθήσεις την κανονική σου ρουτίνα

Προσπάθησε όλο αυτό το διάστημα της νέας καραντίνας να ακολουθήσεις το πρόγραμμα που είχες πριν. Ξύπνα την ώρα που ξύπναγες, φάε τα γεύματα που έτρωγες πριν, αντικατέστησε την ώρα του γυμναστηρίου με μία ώρα περπάτημα, κοιμήσου την ώρα που κοιμόσουν. Η ρουτίνα αυτή θα σου δώσει μία εντύπωση ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει σημαντικά στην καθημερινότητά σου.

3. Μην κάθεσαι και διαβάζεις όλη την ημέρα για τον κορωνοϊό

Οι ειδήσεις για τον νέο κορωνοϊό είναι άπειρες. Νέες έρευνες, νέα δεδομένα, νέα στοιχεία, διαφορετικές απόψεις, διαφορετικές τακτικές αντιμετώπισής του. Όλα αυτά μπορείς να τα βρεις εύκολα και γρήγορα μέσα στο διαδίκτυο ή ανοίγοντας την τηλεόραση και ακούγοντας ειδήσεις.

Καλό θα ήταν, όμως, να το αποφύγεις όσο μπορείς. Να βάλεις το μυαλό σου να ασχοληθεί με άλλα πράγματα και να ξεφύγει από την συνεχή ενημέρωση για τον ιό. Βάλε στο πρόγραμμα της ημέρας μία ώρα που θα ενημερώνεσαι για την πορεία της πανδημίας και τις υπόλοιπες ασχολήσου με τελείως διαφορετικές δραστηριότητες.

4. Ξεκίνησε ένα καινούριο χόμπι

Κάτι το νέο lockdown, κάτι η απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις 21:00, έχεις αρκετό χρόνο στο σπίτι για να ξεκινήσεις ένα καινούριο χόμπι. Αυτό μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό όπως η συγγραφή ενός καθημερινού ημερολογίου όπου θα γράφεις όλα αυτά που γυρίζουν στο κεφάλι σου, μέχρι το να ξεκινήσεις ζωγραφική ή μαθήματα μίας ξένης γλώσσας. Όλα αυτά θα γεμίσουν ευχάριστα το πρόγραμμα σου χωρίς να είσαι προσκολλημένος σε μία οθόνη υπολογιστή ή τηλεόρασης.

5. Κράτα όσο καλύτερη επαφή μπορείς με τους φίλους σου

Οι φίλοι σου είναι εκεί πάντα για σένα και, τώρα, χρειάζεστε όσο ποτέ ο ένας τον άλλο. Ανταλλάξτε memes μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μιλήστε μέσα από ομαδικές κλήσεις. Η επαφή αυτή θα σε κάνει να ξεχαστείς από την καθημερινότητα και θα σου δείξει ότι και άλλοι άνθρωποι είναι ακριβώς στην ίδια μοίρα με εσένα. Δεν αισθάνεσαι μόνο εσύ όλο αυτό το άγχος και την πίεση.

Πηγή

Σχετικά

Back to top