5 brands εσωρούχων που διοικούνται από γυναίκες και αξίζουν την προσοχή σου

at 10:24 πμ
56
5 brands εσωρούχων που διοικούνται από γυναίκες και αξίζουν την προσοχή σου

Με έναν τρόπο, η πανδημία φέρθηκε σκληρά σε brands εσωρούχων – κολοσσούς, όπως η Victoria’s Secret και έστρεψε το ενδιαφέρον των καταναλωτών προς τις μεσαίες επιχειρήσεις και labels. Στο μεταξύ, η πανδημία φαίνεται να αύξησε τις πωλήσεις εσωρούχων και όπως λέει η Ade Hassan, ιδρύτρια του brand “Nubian Skin”, “η βιομηχανία των εσωρούχων τα πήγε σχετικά καλά επειδή οι άνθρωποι ήθελαν να νιώθουν άνετα και πολυτελή loungewear”. Κάπως έτσι, η ίδια κατέληξε να μετρά περισσότερες πωλήσεις μέσα στο 2020, σε σχέση με το 2019.

Το γεγονός ότι τα brands εσωρούχων τουλάχιστον επιβίωσαν ή ακόμα ανέβασαν τις πωλήσεις τους, ίσως να οφείλεται στο γεγονός πως το καταναλωτικό κουμάντο το κάνουν οι millennials και η Gen Z, με τη γενιά των δεύτερων να δείχνει να έχει αποφασίσει πως τα χρήματά της θα μεταφράζονται σε μια πλήρη απεικόνιση των γενικότερων αξιών της και του γούστου της. Για αυτά τα άτομα, η ιδέα ότι τα εσώρουχα είναι ένα μέσο προσέλκυσης αρσενικών, απλώς δεν υφίσταται.

Στη συνέχεια θα διαβάσεις για πέντε εταιρίες εσωρούχων, που διευθύνονται από γυναίκες και προσφέρουν διαφορετικές εναλλακτικές για όσους καταναλωτές αναζητούν κάτι σέξι.

Voight by Valentina

Έχοντας πάρει το όνομά του από την ιδρύτριά του, το Voight by Valentina μετράει μόλις ενάμιση χρόνο στον χώρο. Η 23χρονη σχεδιάστρια, μετανάστρια με έδρα το Μαϊάμι, άφησε το πανεπιστήμιο στα δυο χρόνια και ξεκίνησε να ασχολείται με το modeling. Βέβαια η ίδια λέει πως «τα εσώρουχα ήταν πάντα ο τελικός στόχος». Η πρώτη της sample συλλογή κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2020 και τα items της έγιναν sold out μέσα σε πέντε λεπτά. Σε αυτό τη βοήθησαν και οι insta-worthy συσκευασίες που θυμίζουν κάτι από Barbie. «Οι σχεδιαστές εσωρούχων που ψάχνω είναι εξαιρετικά ακριβοί», λέει μιλώντας στο Playboy. «Ήθελα να πετύχω αυτή την ποιότητα, αλλά να την κάνω πιο προσιτή».

Πλέον η ομάδα του brand αποτελείται από τέσσερα άτομα, δουλεύει με ένα εργοστάσιο στο Λος Άντζελες, μεταξύ άλλων, για να καταφέρει να ανταποκριθεί στη ζήτηση. Οι επόμενοι στόχοι της περιλαμβάνουν περισσότερη συμπεριληπτικότητα, περισσότερες επιλογές σε μεγαλύτερα νούμερα και items για computer geeks σαν την ίδια και gamers. «Οι άνθρωποι νομίζουν πως τα εσώρουχα και το gaming είναι εντελώς διαφορετικά κοινά», αναφέρει η Voight, αλλά από ό,τι αναφέρει πολλά κορίτσια εκεί έξω νιώθουν πως δεν έχουν επιλογές.

Creepyyeha

Και για το brand της Yeha Leung, Creepyyeha, αφετηρία υπήρξαν τα social media. Αναφέροντας πως το 2020 ήταν μια καλή χρονιά σε πωλήσεις, αλλά και κουραστική, μιας και εκείνη και ο σύντροφός της είναι τα μοναδικά δυο άτομα πίσω από το brand, αναφέρει πως όλα ξεκίνησαν στο Tumblr. Αρχικά, η 29χρονη σχεδιάστρια, ανέβαζε εκεί κάποια σχέδιά της και όταν πια «μετακόμισε» στο Instagram άρχισαν να την πλησιάζουν στυλίστες διάφορων celebrity. Κάπως έτσι, κατέληξε να δίνει εσώρουχά της στη Solange, την Cardi B, τη Rihanna, τη Megan Thee Stallion και τη Lizzo.

«Μεγάλο μέρος της έμπνευσής μου προκύπτει από fetishwear και bondage, αλλά δεν τα κατηγοριοποιώ έτσι. Δεν είναι μόνο για την κρεβατοκάμαρα. Αυτά τα κομμάτια είναι ό,τι θέλουν οι άνθρωποι να είναι, όπως και αν τα συνδυάζουν», λέει η Leung. Ο στόχος της για το 2021 είναι να αποκτήσει το δικό της showroom, μιας και τώρα μοιράζεται έναν μικρό χώρο με την υπάλληλο της μητέρας της. Ένας ακόμα στόχος είναι να εμπλουτίσει τα προϊόντα του brand της με ready-to-wear αξεσουάρ, όπως ζώνες και τσάντες, εντάσσοντας παράλληλα κάποια indie brands εσωρούχων στο e-shop της.

Carmen Liu Lingerie

Όταν η Carmen Liu κυκλοφόρησε την πρώτη της συλλογή το 2019, έγινε μια από τις πρώτες σχεδιάστριες μόδας που έθεταν ως τάργκετ γκρουπ τους transgender και nonbinary σώματα. Η πρώτη της συλλογή έγινε sold out μέσα σε λίγες μόλις μέρες και σήμερα πουλάει χιλιάδες κομμάτια τον χρόνο.

Η Liu αντιμετωπίζει τα εσώρουχα μέσα από πρίσμα μηχανικού. Τα μοναδικά της designs είναι σχεδιασμένα ώστε να είναι φιλόξενα για κάθε σώμα και όλα τα γεννητικά όργανα. Κάπως έτσι, άτομα με πέος μπορούν να φορούν μικροσκοπικά panties. «Πολλοί από τους πελάτες μας κλαίνε από ανακούφιση όταν τα φοράνε για πρώτη φορά», αναφέρει.

Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα brands, για το δικό της η πανδημία ήταν δύσκολη. Οι περιορισμοί στα ταξίδια δεν επέτρεψαν να γίνει το απαραίτητο βήμα επέκτασης που ήθελε. Μέσα σε όλα αυτά, ακόμα βρίσκει απρόθυμα εργοστάσια να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του δικού της κοινού. Αυτό που τη διατηρεί φιλόδοξη, παρά τα πολλά «όχι» είναι η βοήθεια που δίνει μέσα από τις δημιουργίες της, σε άτομα που την έχουν ανάγκη. Σε πλάσματα που δε μπορούν να βρουν εσώρουχα στο οποιοδήποτε κατάστημα εκεί έξω.

Bluebella

Η Emily Blendell έχει μπει στη βιομηχανία των εσωρούχων από το 2005. Τα εσώρουχα που δημιουργεί είναι άνετα, αλλά οι λεπτομέρειές τους τούς δίνει διαφορετικές ιδιότητες. Ναι, τα bodysuits της μπορούν να φορεθούν μέσα από ψηλοκάβαλα παντελόνια και να «περάσουν» και ως tops. Από την ίδρυση του Bluebella μένει μακριά από τις συνηθισμένες ιδέες διαφήμισης που παρουσιάζουν τα εσώρουχα ως έναν τρόπο να ευχαριστήσουν ένα αρσενικό. «Αν τα ρούχα που είναι τόσο κοντά στο δέρμα μας αγοράζονται προς όφελος κάποιου άλλου, τι λέει αυτό για τα σώματά μας», αναρωτιέται. Από την αρχή, η Blendell μένει μακριά από αυτό τον διαχωρισμό των εσωρούχων σε «σέξι» και «άνετα».

Όταν ξεκίνησε την εταιρία της, πάλευε να μαζέψει χρήματα για να βρει τη θέση της σε έναν ανδροκρατούμενο χώρο. Τώρα, στην επιχείρησή της εργάζονται 30 άτομα και οι Sunday Times της έδωσαν μια θέση στη λίστα με τις πιο ραγδαία αναπτυσσόμενες εταιρίες στη Βρετανία.

Nubian Skin

Η Ade Jassan διοικεί το Nubian Skin, ένα από τα μεγαλύτερα brands με εσώρουχα για μαύρες γυναίκες και άντρες. Η Hassan έμαθε μόνη της να σχεδιάζει και μετά από μια εναλλαγή διάφορων εργασιών, ίδρυσε το Nubian Skin. «Είναι μια θλιβερή πραγματικότητα ότι οι επιχειρήσεις που ανήκουν στις γυναίκες δεν λαμβάνουν αρκετή χρηματοδότηση, ειδικά οι επιχειρήσεις μειονοτήτων», λέει. «Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι πολλές καινοτόμες ιδέες και πράγματα που πραγματικά χρειάζονται οι άνθρωποι ξεκινούν από μικρές επιχειρήσεις. Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της καινοτομίας».

Το Nubian Skin μπήκε στον online κόσμο το 2019 μόλις, ενώ με την πανδημία, στράφηκε και προς τα social media. Σε αριθμούς, οι πωλήσεις του στη Βόρεια Αμερική και μόνο αυξήθηκαν κατά 111% το 2020 σε σχέση με το 2019. Το 2021, στόχος είναι να δημιουργήσει προϊόντα και για άντρες, χωρίς βιασύνες. «Μπορείς να ξεκινήσεις μικρός και να χτίσεις κάτι αργά με πιο βιώσιμο τρόπο», λέει στο Playboy.

Πηγή

Σχετικά

Back to top